Sporto trenerio konsultacija. Ar nevalgymas po 18 val. padės numesti svorio?

Sporto trenerio konsultacija. Ar nevalgymas po 18 val. padės numesti svorio?

Esu 20 metų mergina. Mano ūgis - 167 cm. Sveriu - 67 kg. Ant pilvuko susidarę gelbėjimosi ratukai. Tai labai vargina, nervina.
Kelis kartus bandžiau laikytis dietos, bet tikriausiai jos ne man skirtos buvo, nes nieko nepadėjo. Dabar jau 20 dienų nevalgau nuo 18 val. vakaro. Jaučiuosi geriau, bet svoris vis tiek nekrenta, kaip mano draugėms.
Gal galite padėti, patarti, ką daryti, kad kristų svoris nuo pilvo ir mažiau sverčiau?


Nevalgymas po 18 val nėra garantuotas būdas mažinti svorį ir jis pasiteisina ne visiems. Jei įprastai vakarieniaudavote 19-20 val ar vėliau, o dabar tą pačią vakarienę spėjate suvalgyti iki 18 valandos, aš abejoju, ar tai turės reikšmės deginant riebalus. Jei daugiau kaip 20 dienų svoris nemažėja, didelė tikimybė, kad visą dieną iki tos 18 valandos maitinatės netinkamai.

Antra vertus, esant subalansuotai mitybai galima valgyti po 18, 19 ar 20 val ir sėkmingai deginti riebalus. Reikalas tame, kad jokie stebuklai neįvyksta 18 val, kad po tam tikros valandos suvalgytas maistas virstų riebalais.

Patarčiau pradėti nuo tinkamo maitinimosi režimo. Turėtų būti trys pagrindiniai patiekalai (pusryčiai, pietūs, vakarienė) ir 1-2 užkandžiai. Vakarienė turėtų būti valgoma likus 2-3 valandoms iki nakties miego. Valgykite natūralų, sveiką maistą, nedidelėmis porcijomis ir nepersivalgykite.

Nieko nerašėte apie treniruotes, tačiau jei nesportuojate, kitas labai geras patarimas būtų pradėti treniruotis. Fizinio aktyvumo padidinimas yra patikrintas ir veiksmingas būdas deginti riebalus. Derinant mitybą ir treniruotes galima suformuoti įspūdingą figūrą ir tada jau jūsų draugės prašys patarimų, kaip pagražinti kūno linijas.

Jei nežinote nuo ko pradėti ir jums reikia profesionalios pagalbos dėl treniruočių programos ir mitybos plano sudarymo, apsilankykite svetainėje www.bikinibody.lt ir užsisakykite asmeninę programą.

 

Daugiau sporto trenerio atsakymų rasite: Deividas Grinskis

Sporto trenerio svetainė: www.bikinibody.lt
Turite klausimų? Reikia patarimų? Rašykite adresu: info@sveikata.lt

 


 

Komentarai (1)

dzei 2014-01-24 10:44
Na o pavyzdžiui ką reikia daryti kai tenka dirbti iki nakties? būna kad tenka dirbti iki 3-4 ar net 5 valandos ryto, kaip maitintis tada, jei darbas fizinis ir aktyvus? kad pavalgysi bent jau 8 valanda tai to neužtenka, o vaisių ir riešutų ir nevisada užtenka

Dėmesio!

Ar žinote, kad...

Tyrimais nustatyta, miego metu knarkia net 40 proc. suaugusiųjų. Įvairios statistikos pateikia skirtingus duomenis, tačiau viena – neginčijama, knarkiančių vyrų yra du ar net tris kartus daugiau nei moterų.

Kitas faktas